LITTLE SWEET
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



Lyrics Bioz Linkies Short's

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Diaries!


Lyrical Time



Stepfoots!

Leave Your Stepfoots in the Chatbox!





Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Tutorial: Atin
Thanks To : C Shiyuki U T E


It was tears again .

        Assalamualaikum dan selamat sejahtera . I just want to write a little bit about what happens to me just now . Ahhhhhh ! I really need someone right now . I want to cry and shout sekuat yang mungkin . Namun , itu mustahil .

        Alangkah indahnya kalau cik aiskrim ni dapat melepaskan segala tekanan dalam diri . Saya juga ingin ada rasa disayangi oleh orang yang sayang . Tolonglah , cik aiskrim disini merayu , jangan lah tunjukkan ketidakmahuan anda itu didepan orang yang betul2 inginkan bantuan dan kasih sayang anda . Please , jangan buatkan orang rasa diri dia tak disayangi . Contohnya *takde kaitan dgn yg hidup/yg tlh meninggal* :

      A : weyh , nak mintak tolong belikan barang skit boleh tak ? Aku ada hal la .
      B : Alaaa... tadi aku pergi kedai tak nak suruh . Malas ah .
      A : Aku mana la tahu kau pergi kedai tadi . Hmmm..tak pe la.
            *tiba2 , C datang*
      C : Weyh B ! Tolong aq beli brg jap . AKu ada hal penting skrg ni . Boleh tak ?
      B : Barang apa yg kau nak suruh aku beli tu ?
      C : Ni ah . *bagi list*
      B : oh . sikit je . okay la . nnti aku pergi belikan .
      C : Thanks tau ! Bye ! *senyum*

      A : *speechless**sad*
     
         Kalau korunk pun mesti speechless gakk an . Terasa macam diri ni tak wujud . Terasa disisihkan . Hidup ni , masing2 nak hati ni dijaga oleh orang . So , kita pun kena lah pandai jaga hati orang lain jugak . Baru lah ADIL macam tu :')

             "Play FAIR . Don't hit people . Say you're SORRY when you HURT somebody "
                                               
BYE .